Een geslaagde dag 12,5 jaar

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 3 augustus 2024

Vrijdag 2 augustus bestonden we 12,5 jaar. Het was een geslaagde dag met veel klanten, belangstellende, familie, vrijwilligers, buren kwamen ons feliciteren. Felicitatie via Facebook of apps. We hebben koffie en thee / koffie geschonken met een gebakje. Leuke gesprekken met iedereen en veel bloemen, kaartjes, bonbons. De kinderen kregen een pakje drinken en chips. Ze mochten ook speelgoed uitzoeken. Iedereen kreeg een zakje pindarotsjes mee naar huis als bedankje. We hebben een gastenboek neergelegd om iets in te zetten, je naam en leuke bedankjes en wensen ons veel succes in de toekomst. bezoek gehad van 2 wethouders van de gemeente Stadskanaal, Voedselbank en Welstad teveel om op te noemen. Die ons allen een warm hart toedragen. We willen iedereen bedanken voor de belangstelling. Het was gezellige en dankbare dag. We gaan nu van de vakantie genieten. Tot ziens op 26 augustus.

• Een geslaagde dag 12,5 jaar Stichting Armslag Stadskanaal

Vertrouwenscontact persoon

20 september 2024 - Vrijdag 13 september hebben Ineke Hummel en Catharina Woortman hun certificaat gehaald voor Vertrouwenscontact persoon voor Stichting Armslag.... lees verder »

Rabo Clubsupport nog 5 dagen om te stemmen t/m 24 september - Stichting Armslag Stadskanaal