Feest 12,5 jaar Armslag

Feest 12,5 jaar Armslag Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 11 juli 2024

Donderdag 11 juli zijn we met onze vrijwilligers bij l` Europe geweest voor een High Tea. Omdat Boetiek Armslag op 2 augustus 12,5 jaar bestaat, hebben wij dat vandaag al gevierd. We hebben afscheid genomen van onze secretaris Christa Prins. Ze is gestopt wegens te drukke werkzaamheden. Christa bedankt. Ze kreeg 2 mooie hortensia's van de voorzitter Catharina. Het was lekker en heel gezellig met elkaar.

WE HEBBEN VRIJDAG 2 AUGUSTUS FEEST, DAT GAAN WE VIEREN MET ONZE KLANTEN.
DE WINKEL IS VAN 9.OO UUR TOT 16.00 UUR OPEN EN DE VRIJWILLIGERS STAAN KLAAR MET EEN VERRASSING VOOR IEDEREEN.

• Feest 12,5 jaar Armslag Stichting Armslag Stadskanaal
Rabo Clubsupport van 2 t/m 24 september - Stichting Armslag Stadskanaal

Rabo Clubsupport van 2 t/m 24 september

31 augustus 2024 - We doen dit jaar ook weer mee met de Rabo Clubsupport. Vanaf maandag 2 september t/m 24 september kunt u weer op ons stemmen. Bent u lid van de Rabobank stem dan op ons. Geef het door aan familie,... lees verder »

De winnaars van cadeau kaarten. - Stichting Armslag Stadskanaal

De winnaars van cadeau kaarten.

29 augustus 2024 - De cadeau kaarten zijn gesponseerd door Armoedefonds en Kruidvat. Vanaf dinsdagmorgen konden de winnaars de cadeau kaart ophalen in onze Boetiek. Gefeliciteerd winnaars. Ze zijn heel blij met de... lees verder »