Het 3de kwartaal is van 1 juli t/m 30 september.

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 6 juli 2024

Het 3de kwartaal is maandag 1 juli begonnen, dus je hebt weer nieuwe hokjes. De aanbieding 4 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. Profiteer van deze aanbieding. Op 2 augustus bestaan we 12,5 jaar en hebben we feest. We zijn vanaf 6 juli nog 4 weken open en dan hebben we vakantie. Tot ziens in de winkel.

Rabo Clubsupport van 2 t/m 24 september - Stichting Armslag Stadskanaal

Rabo Clubsupport van 2 t/m 24 september

31 augustus 2024 - We doen dit jaar ook weer mee met de Rabo Clubsupport. Vanaf maandag 2 september t/m 24 september kunt u weer op ons stemmen. Bent u lid van de Rabobank stem dan op ons. Geef het door aan familie,... lees verder »

De winnaars van cadeau kaarten. - Stichting Armslag Stadskanaal

De winnaars van cadeau kaarten.

29 augustus 2024 - De cadeau kaarten zijn gesponseerd door Armoedefonds en Kruidvat. Vanaf dinsdagmorgen konden de winnaars de cadeau kaart ophalen in onze Boetiek. Gefeliciteerd winnaars. Ze zijn heel blij met de... lees verder »