Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 13 juli 2024

De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de spullen gratis aan onze klantenkaarthouders en die zijn er heel blij mee. Leerlingen Noorderpoort hartstikke bedankt.

Vanaf maandag 14 oktober gratis kinderbroeken.

12 oktober 2024 - We hebben kinderbroeken ingekocht van de opbrengst van de digitale collectebus van Armoedefonds. Gulle gevers bedankt. Klantenkaarthouders met kinderen, kunnen gratis een broek ophalen. 1 broek per... lees verder »

Herfst-en winterkleding - Stichting Armslag Stadskanaal

Herfst-en winterkleding

7 oktober 2024 - We hebben volop Herfst- en winterkleding in onze Boetiek. We krijgen elke dag nieuwe kleding. Van jassen tot schoenen en laarzen. Kom gezellig... lees verder »