Word jij onze nieuwe secretaris?

Word jij onze nieuwe secretaris? Stichting Armslag Stadskanaal

Wie komt ons team versterken? We zijn op zoek naar een meewerkend bestuurslid /secretaris. Wat bedoelen met meewerkend, je moet wel weten hoe we werken. Iedere vrijwilliger begint in het magazijn en kan zich zo opwerken tot kassière en bestuurslid / secretaris. De werktijden zijn in overleg. Je werkt in een gezellig team en de klanten gaan blij de winkel uit. Daar doen we het voor. Wie voelt voor deze vrijwilligersbaan en wordt onze nieuwe secretaris?
Stuur een bericht naar info@stichtingarmslag.nl

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Team.

Heren overhemden in de aanbieding - Stichting Armslag Stadskanaal

Heren overhemden in de aanbieding

19 oktober 2024 - Aanbieding vanaf maandag 21 oktober heren overhemden. 2 heren overhemden voor de prijs van 1 = 2 halen 1 betalen € 3,00 of 1 hokje op de klantenkaart. De gratis kinderbroeken op de klantenkaart... lees verder »

Vanaf maandag 14 oktober gratis kinderbroeken.

12 oktober 2024 - We hebben kinderbroeken ingekocht van de opbrengst van de digitale collectebus van Armoedefonds. Gulle gevers bedankt. Klantenkaarthouders met kinderen, kunnen gratis een broek ophalen. 1 broek per... lees verder »